Често задавани въпрос

Въпроси свързани
с поръчка

Как да получа повече информация за продукт?

Ако имате допълнителни въпроси за определен продукт, моля, свържете се директно с администратора на магазина на тел. 0700 11 444, (02) 9615481, (052) 699 444, email: sales@lenovoonline.bg

Как да променя своята поръчка?

Продуктите и количествата им във Вашата поръчка могат да бъдат променени по всяко време преди да сте потвърдили окончателния й вариант с вида на плащането. Ако искате след това да направите промени по нея, то трябва да се свържете с администратора на магазина на тел. 0700 11 444, (02) 9615481, (052) 699 444, email: sales@lenovoonline.bg

Какъв е срокът на доставка?

Всички продукти в lenovoonline.bg се доставят от склад в София и обикновенно доставката се извършва в рамките на 24 часа след потвърждаване на поръчката. Някои стоки може да се намират в складове на наши партньори. В тези случаи доставката може да отнеме до 72 часа.

Каква е стойността на доставката?

Цената за доставка е 7 лв. на територията на Република България. Доставките на поръчки над 300 лв са безплатни за цялата страна. За допълнителна информация се свържете с администраторите на магазините на тел. 0700 11 444, (02) 963 18 14, email: sales@lenovoonline.bg

Плащане

Как мога да платя?

Онлайн

Чрез виртуален ПОС терминал с карти Visa, Mastercard и Maestro.

На място в магазин или офис - в брой или с банкова карта

В брой, с кредитна или дебитна карта (Visa, Mastercard, Maestro) на място в магазин Lenovo Exclusive Store на адрес:   

  • София 1172, ул."Пимен Зографски" 4, Сграда 1 - Lenovo Exclusive Store 
  • София 1172, ул."Пимен Зографски" 4, Сграда 2 - Lenovo Think Service
  • Варна 9000, ул. "Михаил Колони" 27 - Офис и сервизен център
Чрез банков превод по сметка

Банка : Юробанк България АД
IBAN BG52 BPBI 7942 1090 3551 01

Плащане при доставка с наложен платеж

Възможно ли е да не се начислява ДДС?

Всички продажби задължително включват и ДДС. Важат единствено изключенията съгласно закона, за които е необходимо лицата, освободени от ДДС, да приложат необходимите документи.

Сервиз и
гаранция

Каква е гаранционната политика на Lenovo Exclusive Store?

Нашият стремеж е да Ви осигурим най-доброто сервизно обслужване. Ние сме оторизиран гаранционен и извънгаранционен сервиз за всички Lenovo Think продукти. Можем да Ви предложим най-разнообразни планове за обслужване съобразно нуждите Ви - сервизиране на място, оборотна техника, абонаментно профилактично обслужване, 24х7 поддръжка на критично оборудване и т.н. За всеки закупен продукт се получава гаранционна карта. Гаранционните условия и обслужващият сервиз са посочени в нея.

Как да се обърна към сервиза?

Може да се свържете с нашите сервизни инженери на телефон/fax: 0700 11 444, (02) 961 54 55, (052) 699 444, helpdesk@lenovoonline.bg или като дойдете на място в магазина или офисите ни.

Имаш други
въпроси - пиши ни

Ако не не намираш отговор на свой въпрос или имаш нужда от допълнителна информация - не се колебай да ни пишеш.